2010. március 24., szerda

Tél a szűrőkön keresztül

A múlt szombaton Mózes Róbert barátommal kint jártunk Libánban, pontosabban a Libán tetőig autókáztunk. Onnan majd gyalogosan jobbra vettük az irányt, ugyanis egy tábla jelezte, hogy 7 km az Ördög Tó. Persze az Ördögtói kalandból nem lett semmi, ugyanis javarészt 40-60 cm-s hóban kellett volna haladni, ami nem volt könnyű dolog. Így lemondtunk róla, és ekkor kerültek elő Cokin féle szűrők, amin keresztül megörökítésre került a tél, meg a hó.

***
***
***

9 megjegyzés:

jazza írta...

Érdemes volt útrakelni:)grat

Vass Lehel írta...

Köszi Jazza!

Kozma Erzsébet írta...

Jó képek, nekem a második tetszik a legjobban.

Vass Lehel írta...

Szeretek jatszadozni a szurokkel, es a feher egyensullyal. Koszi, hogy bepillantottal.

aeduard írta...

Az utolsó kicsit erős nekem, talán mert én nem láttam a természetben ehhez hasonlót, de az első nagyon jó, tisztára olyan mintha egy vagány napszemüveggel nézelődnék :)

Vass Lehel írta...

K0sz Eduard, De mit jelent az erőss szó nálad, mert nem ertem, csak kivancsisagbol kerdem no.

Gábos Szilárd írta...

Az első az nagyon nagy favorit :)
Az utolsó viszont picit nekem is erős. Hogy mit jelent ez? Ezen gondolkodtam vagy 10 percet, de nem tudom megfogni. Egyszerűen amikor ránéztem, ez ugrott be :)

Andor Marton írta...

A lila az nem tetszik, de az első és a harmadik nagyon jól sikeredett.

Vass Lehel írta...

Köszönöm Andor, amugy senkinek sem jött be a lilla, igy hát ezután a lillával megmaradok a virágoknál
:-o)