2010. március 3., szerda

Fotóstúra Torockón

Az Erdélyi Kárpát-Egyesület Országos szervezete 2010. február 27-28.-án honismereti fotóstúrát szervezett. Helyszín ezúttal Torockó, ahová a hagyományos torockói farsangtemetés alkalmával látogattunk el. A két napos túrán alkalom nyílott megismerni és lencsevégre kapni a torockói farsangtemetés mozzanatait, a torockói épített örökséget és egyedi népviseletét, a Székelykő által felkínált panorámát.

>Torockói látkép <

> Farsangolás <

***

> Jellegzetes fehér torockói házak <

> A lányok ékessége a párta volt,
amelyet arany csipke borított <

***

> Csempekályha dísz <

> Reggel <

> Az ostorpattogtató betyár <

> Farsangolás - A menyasszony és a vőlegény <

***

> ködben a Székelykő <

11 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Akkor te kifarsangoltad magad.:-)
Nagyon szép a népviselet. Nekem a reggel című kép tetszik a legjobban.

f. l. írta...

a reggeli képed nagyon tetszik!

Vass Lehel írta...

Koszontem, es ha hiszitek ha nem, de nekem is az a kep tetszik a legjobban

Gábos Szilárd írta...

itt is a reggel a favorit. Jó sorozat. Imádom Torockót :)

jazza írta...

hangulatos hely...
jaja én is bevállalnám itt a reggelt,akár innentől az aggkorig...

Vass Lehel írta...

Gaboska, koszi, hogy benzetel, es az lenne a keresem, hogy kicsiket egyszerusitsd le a bejegyzesi szamalyzatot a te blogodon. ugyanis en nem tudok valami oknal fogva megjegyzest irni neked.
Koszi.

Szia Jazza, koszi, hogy irtal erot egeszseget.

Remele, hogy majd a nyaron osszetudunk hozni itt a blogosok egy jo kis falusi helyen egy blogtalakozot.

jazza írta...

az fenomenál lenne...

reka írta...

Lehelke:
jövőben szervezek én itt Kolossváron egy farsangtemetést, mert látom, h mennyire tetszenek Neked. Akkor talán végre-végre meglátogatnál minket is :D

Unknown írta...

A reggeli nekem is a kedvencem....

Vass Lehel írta...

Köszi Réka a te farsangtemetésedet, nem kell azzl megfogjál, mert elöbb utobb eljutunk hozzátok is. Hamarosan Ok?

Ati látom a reggel fotóm neked is bejött, Örülök. Köszi

yeti írta...

Nagyon jó, hogy vannak olyanok, akik megörökítik az ilyen eseményeket, és a tájképeid hangulatát is nagyon szeretem.