2013. január 6., vasárnap

Egy srác faluból


9 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Én azt hiszem ez egy csángó gyerek... jó arc, jó portré.

Seretta írta...

Pistruiatu! A szeplős gyerekek a kedvenceim!

Grimpix írta...

US ARMY... jeszofkorsz...

nbgbgb írta...

Nagyon jó életkép, jól mutat a szeplős gyerekarc :)

Vass Lehel írta...

Köszi, köszi.
Lehetne Pistruiatu akár, nekem is megfordult a fejembe.
Üdv,

Névtelen írta...

Milyen aranyos ez a legényke! A képeid pedig olyan gyönyörűek, még csak most kezdtem el böngészni a bejegyzéseidet, de máris le vagyok nyűgözve!
Erzsi

Vass Lehel írta...

Kedves Almamater,
Nagyon megtisztelő amit a blogomról meg rólam írsz. Köszi szépen a látogatásodat, remélem ezentúl kiszolgálhatom sok ember igényét fotóimmal, bejegyzéseimmel.

Üdv, Lehel

Gabor írta...

Ha már a legtöbb képhez hozzászóltam, nem hagyhatom ki, hogy ez a porté nagyon tetszik.

Vass Lehel írta...

Köszönöm Gábor, Örültem, hogy benéztél.