2012. május 22., kedd

Szentlélek & Farkaslaka

 ***
 **

10 megjegyzés:

nbgbgb írta...

nagyon szép felhők, gyönyörű színek!!

Tarczali Éva írta...

Mesebeli színek :) HDR?

Vass Lehel írta...

Köszi néked Gábor.
Ez abszolute nem HDR Évike, amikor készítettem ezeket a fotókat, használtam polár szürőt, és egy teljes szürke meg egy átmenetes szürke P Cokint.
Köszi, hogy benéztetek.

nbgbgb írta...

Éreztem én, hogy nem HDR :)

Lala írta...

Nagyon profi tájképek, nagyot dob rajta a cokin!

Kozma Erzsébet írta...

Ez olyan mint a mesében.:-)

Névtelen írta...

Wow, nem semmi képek! Az első a kedvencem!

Vass Lehel írta...

Köszi Lala, és neke is Zsike.
Üdvözöllek blogomon M.László, Örülök, hogy benéztél.

Unknown írta...

Éreztem hogy itt több szűrő is csatasorba lett állítva. Nagyon látványosak a felhők.

Vass Lehel írta...

Igen Atti volt itt jónéhány szűrő, mert úgy a jobb eredményhez kell némi pluszt felvonultatni,
Köszi, hogy benéztél.