2011. október 9., vasárnap

Októberi naplemente

18 megjegyzés:

Lőrincz Csaba írta...

Gyönyörű fények, remek kép !

Lala írta...

Erős őszi fotó! Jót tett neki a tobaco átmenetes, ha nem tévedek?

jazza írta...

nagyon finom,szép őszi kép...

Unknown írta...

Nagyon jó... Elárulod hogy hol készült?

Gabi írta...

Ú, gyönyörű!

Vass Lehel írta...

Köszönöm, hogy benéztetek.
Lala: látom téged nem lehet becsapni, valóban egy dohány szürő még ha kölcsönben is volt.
Atti: Az Olt partján, közel Alsórákoshoz.
Köszi Gabi :-)

Teutsch Alpár írta...

Nagyon szép fények, jó a hatása!
Gratulálok.

Névtelen írta...

Számomra a kép varázsa:
- az egyes elemek (viz, föld, ég...)és szinek nagyon szép összhangja
- a vizszintesen beeső fény kiemel néhány formát és szint (zöld pl.), ez felragyogtatja de fájdalmasan múlékonynak mutatja (mindjárt lemegy a nap, jajjj)a látványt... igy lesz szivszoritó, és már nem csak a tájról szól...

a írta...

Nem ismétlem az előttem szolókat. Minden a helyén van.

Vass Lehel írta...

Köszi fiuk,
Névtelennek: ha jól tudom már egyszer írtál nekem egy régebbi fotómhoz, és örülök neki.
Üdv, Lehel

Várday Béla írta...

Csodás fényeket fogtál ki, gratula!

Kozma Erzsébet írta...

Csak bámulok, ez remek fotó. Gondolom pár másodperc múlva már nem ugyanez volt látható. Ügyes vagy és szemfüles.

Vass Lehel írta...

Köszöntem néktek is :-)

nbgbgb írta...

Csodálatos fotók, jó volna most ott lenni..

Vass Lehel írta...

Köszi szépen Gábor

Kovács Miklós írta...

Engem főleg a fű zöldje fogott meg, de a kép egésze is tetszik természetesen. Szeretem a szűrős képeket, nekem is van két doboznyi Cokin a hátizsákomban :)

Unknown írta...

Nagyon jó fények .. tetszik a szerkesztés is !!

Vass Lehel írta...

Koszi szepen Miklos es Barni,
Orultem, hogy benéztetek.
Lehel