2010. június 11., péntek

Útvesztő

***

9 megjegyzés:

emőke írta...

Nem rossz, de valahogy ebben a "műfajban" nekem ez az etalon: http://www.flickr.com/photos/benkenandor/3769584457/sizes/l/in/set-72157621904527868/

Felülmúlhatatlan! De meg lehet cáfolni! :)

Vass Lehel írta...

Köszi, de az az igazság, hogy nekem ezek az első ilyen tipusú fotóim.Van blogod? szívesen megnézem.
Üdv, Lehel

Kozma Erzsébet írta...

A közelfényképezés talán legnehezebb témáját választottad ezennel. Még mindig a kitobival próbálkozol? Babzsákot használsze? Hétfőn megdumáljuk.:-)

Vass Lehel írta...

Igen, sajnos még mindig az 55-300 nem éppen kitobival készítettem. . De babzsákot nem alkalmazhattam, mert ez kb 2m magasan volt, és szembe sütött a lemenő nap, úgy este fél 8 után volt.
Ok hétfőn.

flickr írta...

Valóban...
bekenandornak az egyik "emblematikus" alkotása, amikor Antigoné-nak "belemegy" a repülőgép a fejébe.

http://www.flickr.com/photos/benkenandor/3950042902/sizes/l/

Lőrincz Csaba írta...

Kitobi vagy nem kitobi nekem ugy anblokk tetszenek a képek,

Vass Lehel írta...

Szervusz Csaba,

Köszi, h. benéztél, és köszi az értékelést.

Costea Andrea Mihai írta...

excellent light!!

Vass Lehel írta...

Thank's