2008. december 27., szombat

Havas tájak - Hargitafürdő

> Kossuth szikla <

> kis hóbuckák <

> Ösvény, amit biztosan Piroska vert
amíg a nagymamához igyekezett <


*******

> kissé megtépázva <

*******

Megegyeztünk, hogy egy hattyúra hasonlít,
én még egy
szemet is akartam ragasztani...

> balról <

> jobbról <

> Havas fenyőfák <

Már nagyon vártam, hogy egy igazit bandukoljak a nagy hóban, kint a természetben, a fenyvesek között. Mindez meg is valósult a tegnap, ugyanis kint voltunk Hargitafürdőn, F.Lóránt, A.Eduárd és jómagam. Ott kint már igazi télies hangulat van, nem úgy mint bent a városban.

3 megjegyzés:

f. l. írta...

hihi, milyen ismerős terep :))

aeduard írta...

nekem is :) ... kestel a fotokkal :D

Vass Lehel írta...

köszi, köszi, Uraim tényleg nekem is ismerős a terep azt hiszem jártam ott én is, ja és nem késtem csak egyszerűen lassúbb voltam, ebben a digitális világban minden megengedhető.